søndag den 18. december 2011

Camomille

Endelig en opdatering af min blog. Jeg har jo lavet meget siden sidst og vil vise hvad jeg har fået
ud af forårets garn-tur. Jeg har nemlig strikket alle de planlagte projekter :)
Først er her min udgave af Camomille. Jeg har valgt at sætte perler på for at "tynge" det lidt ned
og give det et mere spændende look. Faconen er et hit. Det ligger rigtig godt på skulderen og det bliver hvor det skal.
Her er lige smuttet et tørklæde ind, Gregory´s tørklæde, som jeg vandt garn og opskrift til på vores sidste strikkecafe på Kulturmaskinen. Der var mange fine præmier og vi var ikke flere end at vi alle vandt to. Jeg vandt også 2 nøgler Isager 2 i en dejlig blå farve, så det var dejligt, men ærgerligt at det er slut med cafeen. Det har været meget inspirerende at være med der.

Ingen kommentarer: