søndag den 18. december 2011

Filtede Sutter og andre nørklerier

Endelig lykkedes det at filte disse sutter til den rigtige størrelse. Det er første gang jeg filter noget (med vilje altså). De er fra Sandnes Garn og strikket i Fritidsgarn.
 
 


Delight fra Drops blev til dette dejlige lille tørklæde - Nessie af Julia Zahle.




To trøjer er også færdige. Den grønne fra Familie Journalen og den lyse fra Hendes Verden af garn købt i Netto. Trøjer kan vi jo aldrig få for mange af.


Jeg har jo været væk fra bloggen længe og der er sket mange ændringer, så jeg har lidt svært ved at manøvrere rundt, så det kan blive lidt rodet, men bare jeg får billederne ind kan jeg jo bruge bloggen til at gøre status over årets strikkerier.
Jeg har også strikket 2 par strømper til min gamle far og et par håndledsvarmere til min niece, men de er pakket ind. Så dem blev der ingen billeder af i denne omgang.

 

1 kommentar:

Jette sagde ...

Ej, hvor er de blevet gode de trøjer, og dem kan man aldrig få for mange af. Og det lykkedes med dine futter, det var godt. Og smukt er Nessie også blevet.