lørdag den 13. marts 2010

Gevinst




Hvor heldig kan man være?!! Da jeg kom hjem igår lå der en pakke til mig. Jeg har vundet 10 nøgler dejlig øko-bomuldsgarn i en konkurrence i Hendes Verden. Det var garn til en dåbskjole, men det har jeg altså ikke lige brug for, men mon ikke jeg kan strikke noget lækkert til mig selv.
Nu har jeg lige fået nedskrevet mit garn-lager med 830 g + afleveret ca. 2,5 kg, som ikke var registreret, til nogle som strikker til godgørende formål, så jeg har jo plads.
Lige nu er det Bente Gail's Spidskompetence jeg har gang i, så jeg har tid til at overveje, hvad jeg skal strikke af det.

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Tillykke med gevinsten !

Birthe sagde ...

Tillykke, det var en dejlig gevist , der kunne måske blive en lækker sommer bluse af garnet ;-)

Jette sagde ...

Tillykke og ja du er jo mester i at vinde ting og sager..:o))