søndag den 17. januar 2010

Linnea fra Rasmilla færdig

Så blev min LINNEA fra Rasmilla færdig. Den har været hurtig at strikke og er mit første bekendtskab med Supersoft fra Holst. Det er rart at strikke i og bliver dejligt blødt efter vask. Det er for mig et stort plus, at det kan vaske på uldprogram i vaskemaskinen!
Det er også godt at jeg er tilfreds med garnet da jeg har et par kilo af det.
Jeg har lige optalt og fotograferet mit garnlager. Det er på 6.225 g og ca. 4oo g restnøgler i uld og uld/silke, så jeg overvejer om ikke mit næste projekt skal være Anette Danielsen's Løvfald, som jeg faktisk har haft planer for længe. Det vil jo være godt for resterne.
Jeg mangler stadig at sy det sidste på Løgblomst og så har jeg i kurven lige nu et lille halstørklæde, strømper og Ruth Sørensen's vanter i Kauni, som jeg også har lidt rester af.

3 kommentarer:

Anja sagde ...

Joan hvor strikker du da bare mange flotte ting..
Glæder mig meget til at følge din blog.
Anja

Kludemutter sagde ...

Den ser meget lækker ud ;)
Du bliver helt sikkert glad ved den.
Fin blog du har fået.

Yt.

Jette sagde ...

Det er jo blevet flot herinde, smart med det billede af garnet. Og Linnea ser rigtig god ud. God weekend, hvor skal vi bare hygge med strikketøjet.