tirsdag den 8. januar 2013

Flere pulsvarmere


Det blev lige til et par mere af Hanne Falkenbergs puls varmere. De er rigtig gode. Jeg har strikket 2 striber mindre for de er lidt store, når de er strikket i Kauni. Men de er hyggelige at strikke og den tommelfinger er virkelig godt tænkt.

En rigtig god måde at bruge rester på og en god Giv-væk ting.
Nu har jeg bestilt opskrift og garn til et halsrør og en trøje hos Holst, selvom jeg har gang i en sweater til min datter. Den strikker jeg i Mor Åse garn fra Rema, men det er altså rigtig hårdt for fingrene, så det gør ikke noget at have gang i noget andet også

3 kommentarer:

Jette sagde ...

De er bare så flotte de pulsvarmere, og sidder også godt. Skal da også lave dem, når opskriften engang bliver gravet frem....

Anne Holtegård sagde ...

Hvor har du opskriften fra?? Jeg har ledt på Falkenbergs side!

Joan B. sagde ...

Hej Anne.
Jeg har fået opskriften af Hanne Falkenberg til et foredrag med hende.Jeg ved ikke desværre ikke, hvor den ellers findes.