mandag den 29. december 2008

Kalender Halsduk 2008


Efter at have været fraværende på bloggen et stykke tid vil jeg i de kommende dage prøve at få opdateret med, hvad jeg har bedrevet de sidste par måneder.


Lige nu er det billeder af min Kalender -Halsduk som blev færdig i går. Det har været sjov at få et nyt afsnit hver dag i december.

Det er strikket i flerfarvet Kauni på pinde nr. 3 og jeg har brugt 270 g. (Jeg havde fået et nøgle af Jette og var så så heldig at kunne få et nøgle mere hos DAD)














1 kommentar:

Jette sagde ...

Neeejjjj, hvor er den blevet fin!!! Og sikken fin baggrund du har fået på bloggen.
Har du set min nye baggrund, man kan få mange forskellige der hvor jeg har hentet den (i øverste venstre hjørne er der en knap, hvor du kommer til siden). Og det er nemt at få den sat på.
Fortsat god ferie til jer.