onsdag den 1. oktober 2008

Livstykketrøje

Så er min Livstykketrøje færdig. Jeg lukkede øjnene og puttede den i maskinen og har netop lagt den til tørre. Det gik fint - den ser rigtig ud. Nu er det så bare om den passer MIG. Modellen skulle være slankende : / , det var den ikke i uvasket tilstand, men nu må vi se.
Når den er tør vil jeg forsøge at få et billede ind.

Jeg er så gået igang med TIBOODOO´s lille top og hue til det nyeste skud på stammen:
lille Alberte. Det er sjovt med så små ting. Jeg har allerede strikket ryggen og næsten et halvt forstykke. Her bliver udfordringen de hæklede kanter. Jeg kan godt hækle, men efter opskrift og med kanter som skal være pæne!??

Nu har jeg også fået endnu en ting i min SKAL STRIKKES mappe. En skøn trøje fra Jytte Stente strikket i Jo Sharp Alpaka - Uha, den er dyr.

Men jeg har jo mere i kurven som skal strikkes først.

Ingen kommentarer: